[linux] divx filmy a pentium 266

mizon na centrum.sk mizon na centrum.sk
Sobota Prosinec 15 18:49:04 CET 2001

no ja mam asi takyto pocitac:
cyrix 133mhz,
ram 16 mb,
s3 trio 64/v2
musim povedat ze filmy sa daju pozerat dost na ukor kvality
skusal som to...je to velmi zaujimave.:) skompiloval som si mplayer +
rozne libky tomu skompiloval som si ich tak aby vyhovovali mojej
(rychlej :) zostave.ale aj tak mam pocit ze mplayer nevyuziva celkom
vsetok cas mojho cpu ( top mi ukazoval 30%,nie je to cudne?).moj dojem z
pozerania je asi taky ze daju sa pozerat kratke filmy ale na dlhe (a
hlavne kvalitne) uricte nie. obraz mierne seka objavuju sa male
stvorceky,zvuk zaostava asi tak o 0,5 meska.da sa to pozerat hlavna
myslienka sa da zachytit ale mnozstvo detailov vam ujde.
k mplayeru davam taketo parametre:
mplayer -vo svga <file> -ked chcem otestovat ze ako to ide
mplayer -vo svga -nosound -ked chcem sa zamerat na obrazovu zlozku
mplayer -vo svga -nosound -framedrop -ked chcem aby to aspon kusok
nesekalo
mplayer -vo svga -bps 1 -ked chcem pocut zvuk :)
to je tak vsetko co by sa dalo povedat o divixoch na takychto strojoch:))

---