[linux] (fix) c s makcenom neni vidiet v kde

Peter Bodnar Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Pondělí Prosinec 17 08:47:24 CET 2001

Dňa Ne 16. December 2001 12:55 ste napísali:
> Cafko ludia,
>
> pred nejakym casom sa tu rozoberalo ze niekedy neni videt c s makcenom, kde
> mate kde a antialiasovane fonty. Trochu som sa tomu venoval a vypytoval.
> Furt sice nie je jasne, kto je vinnik, nasiel som vsak sposob ako to
> medzitym "opravit":
>
> cd /usr/share/fonts/default/Type1/
> rm -f n01* fonts.dir;mkfontdir
> restartovat xfs, restartovat X
>
> (toto je pre RH 7.2, pre ostatne distribucie obdobne). Jo a odporucam
> nainstalovat truetype fonty z webstranky M$.
>
> Tak zreferujte, ci to pomohlo.

> [...]
no medzitym som reinstalol stroj, nahodil som novy debian sid,
najnovsie kde 2.2.2 a odvtedy nemam s antialiasingom problem (az na to, ze
mam malo fontov ;-))

		peter
--
System integrator for LAN/WAN