[linux] Kylix a freeclx

mior mior na psg.sk
Pondělí Prosinec 17 09:59:36 CET 2001

Prajem prijemny den,

prosim Ta, ak mozes, porad.
pokusam sa naistalovat Kylix, ale stale mi to havaruje.
Test sice povie, ze je vsetko v poriadku, teda moj stroj tomu vyhovuje -
mam Red Hat 7.1cz, ale ked sa spusti instalacia, vzdy sa zastavi s
chybou -10 pri rozbalovani prveho rpm balika a ukonci sa instalacia.
Proste, neviem si rady.
Vdaka.
mior.
P.S.
pouzil som distribuciu z cedecka od Computeru, kde to je ztarovane. Toto
som rozbalil tar zxfv ... alebo som to skusal aj z X/ov. Instalacia sa
vzdy zastavila pri rozbalovani rpm. Ked so cvicne skusil rozbalit
samotne rpm, tak to preslo, ale nepodarilo sa kylix spustit.
Rozbalovanie samotnych rpm len cez mc alebo inak sa NEDOPORUCUJE.