[linux] Automaticke pripajanie CD-ROM

Pondělí Prosinec 17 11:31:32 CET 2001

-> > Skusal som ten Autofs, nebol tam, nahodil som ho, ale
-> > stale sa sprava ako keby tam ani nebol. Nic to nespravilo.
-> > Nema nejaku zavislost este na niecom?
->
-> autofs je daemon, teda musi sa spustat pri starte.

To nie je pravda mozes ho spustit kedykolvek.
Problem je v tom ze autofs neobstarava automaticke mountovanie CD ked ich
strcit do maciny. Toto robi volume demon (vold) ale mne sa nepaci lebo mi
hadze hlasky kazdych par sekund pri testovani pritomnosti CD ak to pritomne
nie je.

 The only substitute for good manners is fast reflexes.