[linux] Automaticke pripajanie CD-ROM

Pondělí Prosinec 17 11:32:42 CET 2001

-> >     Ako vravim v mandrake 8.0 som len otvoril napr. Konqueror, vlozil
-> > CD do mechaniky, nalistoval mnt/cdrom a jednoducho si kliknutim
-> > spustil hudbu. Preco to nejde v tejto 8.1? Co musim nastavit?
-> > Kde? Ako?
->
-> V mandrake 8.0 bol v standardnom jadre patch - supermount. Ten
-> zabezpecoval automaticke montovanie cdrom alebo floppy ak si pristupoval
-> do adresara -> mount pointu. V mandrake 8.1 uz supermount nie je. Preto Ti
-> to nejde...

toto robi na vacsine systemov automount demon - ma zoznam adresarov a
takisto zariadeni ktore ma primountovat na dotycne adresare, ak do nich
chcel niekto pristupovat...

ci sa mandrakovsky supermount niecim lisil, neviem...
 Support bacteria - they're the only culture some people have.