[linux] atd

Miro Bobovsky bobovsky na koruna.pbko.sk
Pondělí Prosinec 17 14:37:07 CET 2001

----- Original Message -----
From: Tibor Pittich <Tibor.Pittich na phuture.sk>
man atd ...  -d

-----
Nuz a skusil si to alebo si len dal
"rychlu odpoved" ??!? Mne islo o funkcne riesenie ;-))

takze male demo:

ad a, ak das prepinac -d tak uz ten proces sa sam neda na background
t.j. pozor predtym nez to len tak vrazis do init scriptu ...

ad b, velmi sa mi s tym nechelo maturovat kedze man je velmi strucny
a je tam len "-d" a ziaden iny argument ...

takze spustim

/usr/sbin/atd -d
a v druhom okne
at now+1min
ls
ctrl+D

O 1 minutu mi pride mail s vypisom adresara a v logoch (syslog, messages
atd) sa nepohne ani ciarka .. (syslog.conf je ok ...)

Akosi to ze nemozem nastavit co to ma byt za log ani nic ine ... ma velmi
nepotesila a debug a log by som odlisoval ....

Mas este nejaku dalsiu rychlu radu ??
(robene na debiane ale nemyslim ze je to vec systemu skor danej binarky ..)

bbo