[linux] Automaticke pripajanie CD-ROM

zetorko na host.sk zetorko na host.sk
Pondělí Prosinec 17 21:24:27 CET 2001

Vdaka vsetky za rady, pohral som sa, skusal metodou pokus omyl :-)) a
nakoniec som to ako tak spravil.

    Co sa tyka supermount tak standarne v jadre nieje, da sa nahodit aj
priamo, ide to, ale zblbne mi system,
a to sice ze aj obycajnu CD-ROM rozpoznava ako, SCSI zariadenie, atd. proste
same haluze. Spravi si
kadejake odkazy na zariadenia, ktore v systeme ani niesu a to ani ako linky
ani ako subory a ani ako
fyzicke zariadenia. Mozno mu treba nejaky patch. Neviem.

    Spravil som to vsak tak, ze som pozhanal nejake tie daemony automotera a
fachci mi to. Sice nie automaticky,
ale aspon na poziadanie. Nie je to ono, ale stale lepsie ako nic. Som rad,
ze ide aspon toto :-)) Pretoze predtym
som musel zakazdym manualne pripajat cez terminal zariadenie a ak som chcel
pocuvat muziku, tak som si to
musel sklbcit atd.. Proste aj ked som ho mountol tak ho ziadny spravca
suborov ani nic podobne nerozpoznalo,
dokonca som dostaval hlasky, o chybnych zariadeniach atd... Ale ako vravim,
teraz to uz ide aspon takto.

    P.S.: Ale ak by Vas este nieco napadlo, kludne dajte vediet. :-))

Dakujem a vsetkym prajem pekny den.