[linux] linux predstavovani v televizii

monkus monkus na monkus.sk
Úterý Prosinec 18 12:19:01 CET 2001

az sa mi nozik otvara vo vrecku ked vidim tolko pravopisnych chyb

monkus

Message: 7
Date: Tue, 18 Dec 2001 09:26:23 +0100
From: Marek Blasko <blasko na vuje.sk>
To: linux cz <linux na linux.cz>, linux sk <linux na rak.isternet.sk>,
Peter Sedivy <pese na yhman.tnuni.sk>
Subject: [linux] linux predstavovani v televizii

Zdravim!

V ceraj vecer som takmer spadol z noh. V telke (STV2) v relacii o PC a
internete predstavovali LINUX teda konkretne RH Linux a boly v Xoch z
gnome ale lepsie ako nic. Vyzera to ze to z tim prerazanim Linux medzi
normalnich userou nebude az tak zle.

--
Traja nejnebezpecnejsi lidia
1. Programator, ktory drzi v ruce pajkovacku.

--
"Ste svedkami nekonecnej spravodlivosti noveho storocia.
K smrti vyhladnuty civilisti cakaju, az budu zabity"