Advocacy (Was: [linux] linux predstavovani v televizii)

Marcel Telka marcel na telka.sk
Úterý Prosinec 18 12:39:10 CET 2001

On Tue, Dec 18, 2001 at 12:19:01PM +0100, monkus wrote:
> az sa mi nozik otvara vo vrecku ked vidim tolko pravopisnych chyb

<flame>
Nech prvy hodi kamenom ten, kto je bez viny.

1. Medzi "vrecku" a "ked" ma byt ciarka.
2. Prve pismeno vo vete ma byt velke.
3. Na konci vety Ti chyba bodka (alebo vykricnik :-).
</flame>

Pozri si archiv konfery a daj si hladat slovo dyslexia (a radsej aj dislexia).
Dufam, ze som si to dobre zapamatal. Ak nie, tak ma M. B. urcite opravi :-).

> monkus

> Message: 7
> Date: Tue, 18 Dec 2001 09:26:23 +0100
> From: Marek Blasko <blasko na vuje.sk>
> To: linux cz <linux na linux.cz>, linux sk <linux na rak.isternet.sk>,
> Peter Sedivy <pese na yhman.tnuni.sk>
> Subject: [linux] linux predstavovani v televizii
>
> Zdravim!
>
> V ceraj vecer som takmer spadol z noh. V telke (STV2) v relacii o PC a
> internete predstavovali LINUX teda konkretne RH Linux a boly v Xoch z
> gnome ale lepsie ako nic. Vyzera to ze to z tim prerazanim Linux medzi
> [...]

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |