[linux] vnc

Marcel Telka marcel na telka.sk
Úterý Prosinec 18 12:44:38 CET 2001

On Tue, Dec 18, 2001 at 12:24:37PM +0100, Bohdan Spes wrote:
> Zdravim.
>
> Naistaloval som si vnc na win2k serveri a vncviewer na linuxe. Nemozem sa
> vsak napojit na win2k vnc server. Skusal som sa z win napojit cez vncviewer
> na linux vnc server a to islo, ale naopak mi to nejde a neviem sa dohrabat k
> nejakym logom. Skusal som sa aj spojit win2k - win2k a aj tak to nejde. Vypis:
> VNC authentication succeeded
> vncviewer: VNC server closed connection

Ak som to dobre pochopil, tak sa ti neda pripojit na vnc server, ktory bezi
na win2k ani z win2k klienta, ani z linux klienta. Pokial je to tak, tak mas
asi zle nakonfigurovany ten vnc server.

A kedze bezi na win2k, tak je to tu off topic :-).

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |