[linux] Automaticke pripajanie CD-ROM

zetorko na host.sk zetorko na host.sk
Úterý Prosinec 18 21:13:42 CET 2001

Zdravim,

    uz som z toho zufaly. Prikladam konfiguraciu aj s chybami co mi robi:
Skuste to pozriet a dat mi vediet, ze co robim zle. Dakujem
    'fstab'
        /dev/hda2 / ext3 defaults 1 1
        none /dev/pts devpts mode=0620 0 0
        none /dev/shm tmpfs defaults 0 0
        /mnt/cdrom /mnt/cdrom supermount fs=iso9660,dev=/dev/cdrom 0 0
        /mnt/cdrom2 /mnt/cdrom2 supermount fs=iso9660,dev=/dev/cdrom2 0 0
        /mnt/floppy /mnt/floppy supermount fs=vfat,dev=/dev/fd0 0 0
        /dev/hda1 /mnt/win_c vfat
user,exec,umask=0,codepage=852,iocharset=iso8859-2 0 0
        /dev/hda6 /mnt/win_d vfat
user,exec,umask=0,codepage=852,iocharset=iso8859-2 0 0
        /dev/hda7 /mnt/win_e vfat
user,exec,umask=0,codepage=852,iocharset=iso8859-2 0 0
        /dev/hda8 /mnt/win_f vfat
user,exec,umask=0,codepage=852,iocharset=iso8859-2 0 0
        none /proc proc defaults 0 0
        /dev/hda5 swap swap defaults 0 0
ked skusim inu kombinaciu prav, ako je tu tak mam same chybove hlasky pri
pokuse o pristup.

    'lilo.conf'
    boot=/dev/hda2
    map=/boot/map
    install=/boot/boot.b
    vga=normal
    default=linux
    keytable=/boot/sk-qwerty.klt
    lba32
    prompt
    timeout=150
    message=/boot/message
    menu-scheme=wb:bw:wb:bw
    image=/boot/vmlinuz
         label=linux
         root=/dev/hda2
         initrd=/boot/initrd.img
         append=" hdc=ide-scsi devfs=mount quiet nobiospnp"
         vga=788
         read-only
    image=/boot/vmlinuz
         label=linux-nonfb
         root=/dev/hda2
         initrd=/boot/initrd.img
         append=" hdc=ide-scsi devfs=mount"
         read-only
    image=/boot/vmlinuz
         label=failsafe
         root=/dev/hda2
         initrd=/boot/initrd.img
         append=" hdc=ide-scsi devfs=mount failsafe"
         read-only
    other=/dev/fd0
         label=floppy
         unsafe

Akonahle z lilo.conf vyhodim 'devfs=mount' slape to ako ma, ale zblbne
disketovka.
Sice ide, ale stale, pri kazdom ukone je kontroluje a stale sa ozyva, teda
len pri praci
s adresarom mnt a nizssie.
Ked to necham, tak nemam absolutne pristup k CD-ROM ani k napalovacke, ale
raz zacas sa stane, ze sice do mnt/cdrom sa dostanem, ale nic sa nedeje.
Nemoze,
ani mountovanie cez kontrol panel, iba prebehne prihlasovacia procedura a
nic sa
nestane. Co mam zle ?! Uz naozaj neviem, co ako citam manual, tak nic
nepomaha.
Poradte ak viete prosim.
Ako vravim, nechapem co robim zle. Vdaka.

Dakujem a prajem pekny den.
Milan