[linux] LDP

Rastislav.Rodom na nup.sk Rastislav.Rodom na nup.sk
Středa Prosinec 19 08:24:01 CET 2001

www.google.com
vyhladat: cpress.cz ldp2
http://www.cpress.sk/knihy/ldp2/

                    Valašťan Štefan
                    <stefan.valastan        Komu:   "'linux na lists.linux.sk'" <linux na lists.linux.sk>
                    @scp.sk>                Kopie:
                    Odeslal:                Předmět:     RE: [linux] LDP
                    linux-admin na list
                    s.linux.sk

                    19.12.2001 08:06
                    Odpovězte prosím
                    uživateli linux

To myslis ako kniha?
A kto to vydal mohol by si sem hodit link
Asi si ju dam na vianoce pod stromcek

Steve=20

> Zdravim konferku,
> iste si uz vecsina z vas vsimla, ze vyslo 2. vydanie - Linux =
Dokumentacny