[linux] GRAFICKA KARTA

Středa Prosinec 19 12:00:47 CET 2001

On Wed, Dec 19, 2001 at 11:48:30AM +0100, Jiri Drasnar wrote:
> Jeste k te grafice: mam ATI PCI mach64 a pouzivam ji v masine ktera ma
> misto pripojeneho monitoru jako display TV. V textovem rezimu to chodi
> spravne, stroj pouzivam jako pomerne malo vytizeny www a mail server a moc
> me absence monitoru netrapi. Obcas bych ale potreboval pustit Xka. PC je
> pripojeno bezdratem k internetu a nejlepsi signal mam v obyvaku. Kdyz uz
> jej tam mam tak bych rad umoznil "neradkovym" uzivatelum (manzelka a deti)
> prehravani MP3 a filmu. Pri startu Xek se objevi cernobile pruhovani.
> Zkousel jsem nastavit spravne kmitocty pro monitor s tim ze se pak treba
> [...]
No tak to je asi problem, lebo poriadne to nevie moc ziadna, s kazdou su
nejake problemy :-) Ale s trochou prace sa z toho da vytazit co potrebujes.
- stiahni cvs XF86
- stiahni cvs gatos
- najdi v gatos mejling liste patch na tvout pre mach64 (rychlejsie najdes ked
  budes hladat autora mejlu Leif Deiglas alebo tak nejak)
- aplikuj, skompiluje a nainstaluj
- opakuj dokym nebude fungovat
:-)

S pozdravom,

           Intel: where Quality is job number 0.9998782345!