[linux] popritom (Automaticke pripajanie CD-ROM)

Středa Prosinec 19 12:01:04 CET 2001

-> Dňa Streda 19 December 2001 09:45 ste napísali:
-> > ->         none /dev/shm tmpfs defaults 0 0
-> >
-> > /dev/shm? to tam pridal kto a aky to ma zmysel?
->
-> tmpfs
-> mozes tym vyclenit cast ramky a pripojit ju ako filesystem - podobne
-> ako ramdisk, akurat to nema pevnu velkost, ale upravuje ju podla
-> potreby.
-> nasiel som to v niektorom z poslednych jadier

Ja viem ako to funguje, na solarise som to pouzival v roku 1994 a na FreeBSD
posledne 2 roky asi. Len nechapem naco to mountovat na /dev/shm. Ja to
mountujem na /tmp - ved na to to je aj urcene.
 Your mouse has moved. Windows NT will now restart for changes to take
 to take effect. [OK]