[linux] zdrojaky od nvidie

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Středa Prosinec 19 15:19:07 CET 2001

--- Peter Surda <shurdeek na panorama.sth.ac.at> wrote:
> [...]
> ze velka cast kodu je
> zdielana s windowsom. A zverenit to nemozu
> jednoducho kvoli tomu, ze obsahuje
> licencovany kod od kopy inych firiem. Keby to
> zverejnili, tie firmy by ich
> zazalovali.
>
> Inac aj ked ja uprednostnujem ATI lebo sourcy sam
> potrebujem, nvidiacke
> linuxove drajvre maju jednu z najlepsej emailovej
> podpory aku som u
> closed-source videl, a ludia od nich su
> subscribovani v relevantnich
> mejlinglistoch ako napr xpert na xfre86.org a sleduju,

tiez som nad tym rozmyslal, a chcel som sa
zaregistrovat ako ati developer, aby som mal pristup k
specifikaciam rage128pro (rozmyslam nad jej kupou),
ale oni registruju varj iba firmy ci co. neviete nieco
blizsie poradit ?