[linux] Automaticke pripajanie CD-ROM

Ronald Pupala pupala na sse-za.sk
Čtvrtek Prosinec 20 22:27:18 CET 2001

Ahoj !
----- Original Message -----
From: <zetorko na host.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Thursday, December 20, 2001 11:57 AM
Subject: Re: [linux] Automaticke pripajanie CD-ROM

> Dale by som potreboval poradit ci by sa nedal pre floppy zadat nejaky,
> parameter ktory by odstranil to ustavicne [drrrrrrrr :-)] akonahle
> pristupujem

No  neviem ci je na to parameter, ale ja pripajam disketu do /floppy, takze
tento
problem nemam. Takisto cdrom pripajam do /cdrom a napalovacku do /cdrw .
Do adresara /mnt pripajam iba sietove fs.

>  Co znamena devfs=mount v lilo.conf. Aktualne ho mam z primarnej
> spustacej sekcie odstraneny, lebo inak by to neslo automaticky pripajat.
> Pozeral som aj manual ale nikde tam nemozem volbu 'mount' pre devfsd
> najst.

Tu ide o to, ako mas vykompilovany kernel.  Pri devfs je tam dalsia volba,
ktora hovori, ze "mount devsf at boot", ak si ju skompiloval, tak sa
automaticky devfs zavedie pri boot-e. A v tomto pripade ho pri boot-e mozes
odmietnut parametrom
devfs=nomount.
Ak uvedenu volbu pri kompilacii nezvolis, tak sa devfs pri boot-e nazavedie
automaticky, iba ak mu zadas parameter devsf=mount.

A co sa tyka dokumentacie, tak tu hladaj v adresari so zdrojakmi kernelu.
Urcite je to ./Documentation/fs/ .

Rony pupala na sse-za.sk