[linux] mutt + inline pgp podpis

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Prosinec 21 15:02:02 CET 2001

On Fri, Dec 21, 2001 at 02:06:12PM +0100, riki wrote:

> na zaklade coho to tvrdis?

muzu formulaci upravit na "mym windousoidum" a tim se samozrejme splnit
i dalsi:

> normalnych
> ma
> co som
>
> outlook to tak robi defaultne, co tak si ho skonfigurovat? presne tak isto
> ako si chcete skonfigurovat
> klienta teraz.

ano, ale nemuzu konfigurovat outlook cizim lidem, kterym pisu emaily. a
oni je pak opravdu neumi otevrit ;-( ... muzu ja za to, ze oni si to
nechcou|neumi  nastavit? maji k tomu vubec duvod? emaily z outlooku
prectou v poho, tak co.

rfc predepisuje standartni chovani - mohlo by tedy byt standartne
nastaveno.

> to sa ospravedlnit neda lebo ten mail si odoslal z vedomim ze vies co v nom
> je napisane
> a IMO taketo veci vobec nepatria do mailovych konferencii.

> ja si idem zapalit cigu lebo neznasam ludi ktory nedokazu mat objektivny
> pohlad na vec.

objektivita je jedna vec, druha vec je praxe. proste neprectou. ani kdyz
chcou.
--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487