[linux] mutt + inline pgp podpis

Pátek Prosinec 21 15:29:53 CET 2001

On Fri, Dec 21, 2001 at 02:06:12PM +0100, riki wrote:
>na zaklade coho to tvrdis?
vid nizsie.

> outlook to tak robi defaultne, co tak si ho skonfigurovat?
> presne tak isto ako si chcete skonfigurovat klienta teraz.
Toto nehovor nam, toto hovor MS. Ked nemam PGP tak mutt tiez netvrdi ze ten
attachment je neznameho typu, zobrazi ho normalne, presne ako aj skoro vsetky
ostatne klienty, aj ked PGP nepoznaju. Len ausgerechnet Outlook sa hra na
primadonu a hovori standartne fuj skoro na vsetko co nebolo vyprodukovne inym
outlookom alebo hotmailom. Len dalsia drzost od Microsoftu.

Povodny problem bol, ze ludia, ktory sa v tom nevyznaju, mejly so signaturou
zo strachu pred virmi mazu, namiesto toho aby ich hned videli inline.
Argumentovat "nech si doinstaluju podporu PGP" sa mina ucinkom, lebo to vobec
do profilu takehoto uzivatela nepasuje.

Ja som predchadzajuci mejl napisal ako varovanie a poucenie. Ked maju produkty
MS podobne problemy so standartmi, ich uzivatelia by sa nemali stazovat nam,
linuxovym developerom, ale Microsoftu. Toto je heslo, ktore treba tlacit.
Nemusis povedat "outlook ako email client je nahovno". Staci ked povies "pri
problemoch s outlookom sa prosim obratte na vyrobcu, format je zdokumentovany
v RFC xyz".

S pozdravom,

              The best things in life are free, but the
                expensive ones are still worth a look.