[linux] zatvorenie terminalu so scriptu

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Neděle Prosinec 23 17:02:20 CET 2001

                                        Maxim, 16:59:37
                                        23. december 2001 (nedela)
Ahoj!

> zistis svoj pid a killnes, neviem ako, ale da sa to urcite :).

	V bash-i pomocou `echo $$`, resp. `echo $PPID` ak si priamym
potomkom shellu ktory chces "ukoncit".

	Ale nemyslim si, ze je to vyhodne riesenie, pretoze to nemusi nutne
zakillovat aj vsetky podprocesy.  Samozrejme nic Ti nebrani zistit vsetky
PID podprocesov inkriminovaneho procesu. ;-)

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, absolutely QT free                 http://www.gtk.org