[linux] SMTP a spam

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Úterý Prosinec 25 14:33:09 CET 2001

Zdravim,
takze asi by to malo byt nieco taketo:
v subore access (vasinou /etc/mail/access) by malo byt:
192.168.1 	RELAY

(treba mat zapnute makro v sendmail.mc: FEATURE(`access_db')dnl )
Aby sa nastavenia zo suboru access premietli do skutocnosti, treba z toho
spravit hash db, napr. takto:
makemap hash access.db < access

A v subore sendmail.cw treba ma zapisane vsetky domeny pre ktore prijimame
postu.

Toto nastavenie sposobi:
1. hocikto z adries 192.168.1.0/24 moze poslat cez nas sendmail mail a
sendmail ho akceptuje.
2. Sendmail bude prijimat maily len pre nasu domenu.

Dufam, ze tieto info su pravdive a aktualne, nejaky ten cas uz sendmail
nepouzivame, presiel som na postfix a qmail.

PSIkappa
psi _at_ atlantis.sk