[linux] DVD na DivX?

Zdeno Podobný zdpo na mailbox.sk
Neděle Prosinec 23 13:51:49 CET 2001

20.12.2001 10:11:19, "Ing. Marian Belicka" <belicka na basl.sk> wrote:

>Skusal niekto program alebo programy na prevod filmu DVD do DivX? Poradte mi
>prosim nejake ktore funguju aj v Mandrake 8.1. Nemusi byt grafika, staci ak
>bude spolahlivo fungovat. Tiez by bodol co najpodrobnejsi popis ako co kde a
>kedy spustit, nastavit...
>Za vsetky podnety vopred dakujem...

No kedze sa nik neozval, tak aspon mala rada: http://www.doom9.org/ - takto stranska sa zaobera
ripovani DVD, je tam vela odkazov na programy (aj audio nastroje) (aj na zdrojaky open nastrojov, takze asi
tam budu veci aj pre linux -neskusal som to).

Ale dufam, ze ti stranska pomoze. IMHO podla mna ziadna (komercna) distribucia nebude obsahovat
nastroje na ripovanie DVD, kedze okolo DVD je niekolko sudnych sporov a dovolim si tvrdit, ze ripovanim
dochadza k poruseniu autorskych prav (minimalne ich americkeho chapania).

Zdeno