[linux] standalone DVD player

Julius Loman lomo na lomo.sk
Čtvrtek Prosinec 27 09:50:17 CET 2001

On Wed, Dec 26, 2001 at 07:35:23PM +0100, Brano wrote:
> cafte,
Ahoj

> chcem si spravit standalone DVD player, ktory dam do obyvacky. Chcel
> by som to poskladat s barebone PC (take mal pccko) a nainstalovat tam
> LINUX. Moje otazky su:
> - ako zvlada linux prehravanie divx 3,4 ? Predpokladam, ze podobne ako
>   na win, ale treba na to rychlejsie CPU ?
s MPlayerom (www.mplayerhq.hu) to ide skvele. Horsie to bude s TVoutom.
Odporucam nejaku ATI grafiku alebo Matrox (G400, G200, novsie
nesupportuju TVout pod linux, rad by som vedel, preco). Ked este
prekompilujes kernel, tak ti to pobezi podla mojich skusenosti o kus
rychlejsie ako na rovnakom stroji pod win.
> - ako dekoduje AC3, vie to rozdelit do stereo (surround) alebo ked mam
>   SBLIVE (alebo podobnu kartu s dig. vystupom), vie to tam poslat ?
No s tymto ti neporadim, ale co sa tyka sblive, tak by ma uz len
zaujimalo, s ktorymi ovladacmi sa daju pouzivat features ako regulacia
basov a vysiek. Tipujem s ALSA, ale tu som akosi nie celkom rozbehal
> - existuje nejaky program na automaticku detekciu DIVX - resp, ak sa
>   vlozi cdcko a bude tam povedzme AVI (dat,mpg,mp3...) automaticky
>   spusti nejaky prehravac ?
Je problem si spravit nejaky skript ?
> - samozrejme by som to chcel rozbehat (vo finalne verzii) bez
>   klavesnice a mysi len s dialkovym ovladacom, ktory by mal podporovat
>   aspon zakladne funkcie (zmena titulkov, pretacanie a pod)

Dialkace existuju, mam akurat v plane cosi vyskusat. Zrejme by nemal byt
az taky problem.
> Dik,kazda pomoc je vitana - ktory distribuciu by som mal volit, ak
> toto miniPC bude urcene _len_ na prehravanie divx,vcd,svcd,mp3...

Toto je vec nazoru. Ja preferujem Mandrake ale skor to zalezi aj od
toho, ake tam budes mat zelezo.