[linux] standalone DVD player

Brano 2ge na 2ge.sk
Čtvrtek Prosinec 27 23:00:21 CET 2001

Vo stvrtok, 27. decembra 2001  o 09:50, hodil Julius Loman [JL]:

najprv som skusil www.mplayer.hq.ru :) stoji to za to si pozret,uff.

JL> Odporucam nejaku ATI grafiku alebo Matrox (G400, G200, novsie
JL> nesupportuju TVout pod linux, rad by som vedel, preco). Ked este
pocul som,ze prave ATI ma vyborny support pre linux. A co nvidia
chipsety ?

JL> prekompilujes kernel, tak ti to pobezi podla mojich skusenosti o kus
JL> rychlejsie ako na rovnakom stroji pod win.
je lepsie na linuxe prehravat divx 3.11 filmy s divx 4.xx codecom,hej
? a co titulky, sub, srt ?

JL> No s tymto ti neporadim, ale co sa tyka sblive, tak by ma uz len
JL> zaujimalo, s ktorymi ovladacmi sa daju pouzivat features ako regulacia
JL> basov a vysiek. Tipujem s ALSA, ale tu som akosi nie celkom rozbehal
je tu niekto kto to rozbehal korektne ?

JL> Je problem si spravit nejaky skript ?
asi nie, predpokladam, ze by to nemalo byt az take narocne...

JL> Dialkace existuju, mam akurat v plane cosi vyskusat. Zrejme by nemal byt
JL> az taky problem.
daj vediet !

JL> Toto je vec nazoru. Ja preferujem Mandrake ale skor to zalezi aj od
JL> toho, ake tam budes mat zelezo.
mandrake je fajn, idem instalit 8.1 dufam,ze to bude chodit dobre.

--
 --+ +--  +-  WEB  : www.2ge.sk        \|||/   Mail: 2ge na 2ge.sk
+--+ |  - +-- Mobil: 0903 666 466      (. .)   ICQ UIN: 7552083

Pre mna je kazdy krok, krokom k cielu, to plati taktiez pre kroky
spat.