[linux] standalone DVD player

Pátek Prosinec 28 19:41:15 CET 2001

On Fri, Dec 28, 2001 at 10:16:04AM -0800, Jaroslav Soltys wrote:
> [...]
ACK, odporucam ati.

> ak to niekto vyskusa, dajte vediet do mailing listu,
> nie na sukromnu adresu, ono by to zaujimalo viacerych.
> (v pcrevue asi 2/2001 alebo 3/2001 bol nejaky hw na
> seriak so softom pod windows. keby sa to portlo...)
Ja som nieco take robil a aj to uplne kool fungovalo
(audio/video/ripovanie/divx/dvd/katalogizovanie), aj som to prezentoval, ale
potom som upgradol perl, dosralo sa to a uz sa mi tomu nechce dalej venovat
:-) . Teda funguje to, ale nie ako kompaktny integrovany celok ale
"ako PC", teda si to naklikam a kukam na telke.

Co sa tyka dialkoveho ovladania, mam otestovany irman (funguje s lubovolnym
dialkacom, nepytajte sa "kde to najdem", natukajte do guglu a ten daco
vypluje), ale teraz mam radiovu mysku od logitechu a staci to.

S pozdravom,

            It is easier to fix Unix than to live with NT.