[linux] Ako napalit RedHat 7.2

HOST user beko na host.sk
Sobota Prosinec 29 18:07:09 CET 2001

Z internetu som si stiahol 2 iso subory s instalaciou RedHat 7.2 a subor rawrite.exe a
boot.img
Zatial mam len Win98 ale chcel by som si nainstalovat linux, prosim poradte mi, ako
napalit tieto subory na CD aby bolo toto CD bootovatelne a obsahovalo instalaciu
RedHatu. Pomocou programu Daemon 3.0 mozem tieto iso subry prezerat a natiahnut ich ako
virtualnu CD-ROM. Na napalovanie pouzivam Nero 5.5 a ked som dal kopirovat z virtualnej
CD-ROM na napalovacku, tak CD nebolo bootovatelne a neviem ci je vobec instalacne.
Skusal som to aj pomocou CdClone, ale tiez nic.

Prosim poradte

Vdaka

[bEKO]