[linux] standalone DVD player

Bena, Daniel Daniel.Bena na dm-drogeriemarkt.sk
Pondělí Prosinec 31 08:52:45 CET 2001

>je tu niekto kto to rozbehal korektne ?
Ja pouzivam standardne open source drivery z opensource.creative.com, ktore
su aj v aktualnych jadrach( >2.4.8), ale odporucam stiahnut aktualny
snapshot.
A spustit emu-script samozrejme.
K tomu xine ( posledna verzia, ktora mi fungovala bez pociatocneho trhania
bola
0.9.4 tusim), ktory ma v sebe a52lib a teda funguje dekodovanie ac3 (a
vystup
na 4.0, 5.0, 5.1 repro podla .xinerc). Ac3 passthrough by mal tiez fungovat
(samozrejme v bude treba upravit emu10k1.conf).
Idealne je nastavit si routovanie cez sblive a mapovanie mixera podla seba.

>mandrake je fajn, idem instalit 8.1 dufam,ze to bude chodit dobre.
Ano, mandrake je fajn, pouzivam ho. Ale nedavno bolo na linuxworlde
oznamenie
o novom redmond linuxe, ktory v sebe obsahuje uz xine a podporu pre asf/asx

Dano