[linux] slovenska klavesnica v X

mato tbc homola tbc na tbc.sk
Pátek Prosinec 21 01:34:44 CET 2001

zdravim,

mam mandrake 8.1, XFree je tam (ak sa nemylim) vo verzii 3.3.6
chcel by som pouzivat slovensku klavesnicu aj vo WM ktore nativne
nepodporuju zmenu klavesnice (ako napr. KDE), zaujima ma napr.
blackbox.

nainstaloval som xkbsel v0.13, a zdalo sa ze vsetko funguje,
konkretne xkbsel-aw skutocne ponukne niekolko druhov klavesnic.

hned som aj vyskuasl niekoko aplikacii, abiword, KWord, Kate,
StarOffice5.2

vysledok: diakritika velmi nefunguje... funguju iba samohlasky s
dlznom, siroke a a o s uokanom. znaky s makcenom nefunguju
vuobec.

neviete poradit?

tbc

--
mailto:tbc na tbc.sk                          mailto:homola na adela.sk
http://www.tbc.sk                          call: ****************