[linux] IBM HTTP Server

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Čtvrtek Únor 1 16:47:08 CET 2001

Nuz mne sa to volakedy stalo pri jednom programe a tusim riesenie je
nasledovne:
ake sluzby sa budu spustat pri starte je urcene obsahom adresara
/etc/rd.d (aspon v RedHate a Mandrake), kde su podadresare pre
jednotlive runlevely, pricom podaresar init.d obsahuje script, ktory by
sa mal spustat/zastavit sluzbu pomocou prikazu start/stop (napr. 'autofs
start' spusti sluzbu)
Teda apachectl skopiruj do /etc/rd.d/init.d a potom v jednotlivych (t.j.
asi hlavne v rc3.d a rc5.d) podadresaroch vytvor sym.link na
/etc/rd.d/init.d/apachectl	(v tvare SXXapachestl, kde XX je nejake
cislo)
prava a ostatne vlastnoti suborov (resp. sym.linkov) odkukaj z ostatnych
suborov.

Zdeno