[linux] pop3 cez ssl

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pátek Únor 2 14:35:17 CET 2001

Ahoj,

> A ja zas tunelujem aj pop3 aj imap ces stunnel a ide mi to pekne...

Ono je v podstate jedno, ktore z tychto rieseni pouzijes, ale myslim,
ze stunnel musis mat nainstalovany na serveri a musi bezat, aby ti to
takto fungovalo. A ssh je uz vsade, nepotrebujes nic instalovat a dokonca
ani konfigurovat, proste pred checkovanim posty spustis ssh tunnel. Ja
to mam napriklad takto:

set imap_preconnect="ssh -f -q -L 1987:MOJ_SERVER_V_PRACI:143 MOJ_SERVER_V_PRACI sleep 20 < /dev/null > /dev/null 2>&1"

a pouzivam ssh-agent. Potom nasmerujem mutta na {localhost:1987} a ide to! :)

             Juraj.