[linux] OT: hw haluze s linuxom

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Neděle Únor 4 03:42:55 CET 2001

Ahoj,

podarilo sa mi prejst na Reiserfs uspesne. Cely den som kopiroval data
medzi diskami sem a tam. ALe stalo to za to. Dovod je vsak dost zavazny,
ako len nejake experimentovanie.  Moj pocitac ma sem-tam (aspon raz za
den) halucinacne stavy. Rad tvrdne, je tam nejaky hardverovy konflikt,
kto mi ho pomoze vyriesit, ma u mna kofolu :).

  Ide tam o to, ze pocitac stvrdne. Jedna sa vsak o velmi specificke veci, napriklad ked
sa zdvihne interrupt na prvom seriovom porte (to sa spozna tak, ze napriklad ked mam
zapnuty a zapojeny modem a zacne zvonit telefon, tak to stvrdne -> modem posiela RING RING).
Ale ked ja vytocim a idem von, tak je to pohoda (prave to tak robim). Alebo napriklad
ked zapnem/vypnem seriovu mikrovlnu, tak to tiez robi (je na tom istom porte, ale
myslim, ze aj na druhom porte mi to robilo).

   Druha kategoria stvrdnuti je sprevadzana zmenou obrazu -> vertikalnymi pasikmi, po restarte
sa nezapne monitor, treba viackrat stlacit tlacitko reset az potom zacne monitor reagovat.
Grafickou kartou to vsak asi nebude, pretoze som tam mal dve, jednu AGP a jednu ATInu Mach64
PCI.

   Ak viete, ak osa taketo veci riesia, bol by som rad, kebyze mi pomozete. Ja som zatial
spravil len to, ze som si hodil reisera na disky, aby som nemusel cakat na ten ukrutne dlhy
fsck a pozerat, ako mi miznu subory z ext2fs :).

          papa,
            Juraj.