[linux] Perl HTTP redirection POST

Bohdan Spes spes na infotrans.sk
Neděle Únor 4 18:00:49 CET 2001

Zdravim.

	Neviete mi poradit, ako sa robi s redirectom pomocou LWP? Pouzijem
LWP::UserAgent, zostavim si objekt HTML::Request a skusim zavolat request, ale
dostanem chybu 302 Object Moved. Ak zapnem metodu GET, tak to prejde redirectom
na novu adresu, ale stratia sa vsetky nastavenia formulara, ktore idu ako vstup
cgi skriptu(nyslim vsetko co je za "?" v .....ako.cgi?xxxxxxxxxxxxx). Neviete,
ako sa vysporiadat s redirectom v metode POST (alebo aj GET)?

Jeden sposob ma napadol takto: Checknem na chybu 302 a v obsahu je vypisana
stranka kam je to presmerovane, takze spravim novy request na tu novu adresu a
znova poslem vsetky parametre. Nemam to odskusane, a neviem, ci to funguje.

Potreboval by som nejaky koser sposob.

PS: Existuje nejaky perlovsky mailing list na slovensku alebo v cechach ?
Mgr. Bohdan Spes, Infotrans s.r.o., Dubravska cesta 9, 842 20 Bratislava
Tel:07/5941 2950 Email: spes na infotrans.sk, spes na pobox.sk
ICQ#:56233611