[linux] mount -t ftp

Pondělí Únor 5 11:35:36 CET 2001

-> > s kamarátom pátrame po nejakom nástroji, ktor m je mo né namountova
-> > klasické ftp dáta z klasick ch ftp serverov pod nejak  adresár, napr.
-> > /mnt/ftp, podobne ako to ide s NFS alebo SMB, resp ako iné súborové
-> > systémy, ako napr. vfat. Zatia  sme ale ni  nena li. Existuje vôbec
-> > nie o také?
-> Skus si spustit napr. midnight commander, ten dokaze zobrazit ftp
-> ako adresarovu strukturu ... aj gftp ... a skoro vsetky X-ftp veci...

ano ale to su specializovane programy, ako som pisal, ftpfs sa kdesi uz
pripravuje/ovalo ale uz si nepamatam kde som o tom cital.

-> > Pokladáme to za celkom  ikovnú vec, tak si myslíme,  e to u  niekto
-> > naprogramoval...
-> Ja si nemyslim ze by to bolo dobre skus si predsavit server ako
-> napr. redhat.com na ktory by boli primountovany uzivatelia. co si
-> myslis kolko by ich zvladol ? a co ak by boli primountovany dlho ?

to iste sa moze stat aj bez ftpfs. V spolupraci s automountdemonom by to
bola genialna vec...

-> ako by sa tam dostali ostatny ? a potom ftp je klasika ako telnet a
-> gopher a veronica (kde su tie casy ked na www este neboli
-> obrazky ;( ) ak chces mountovat adresare mas na to NFS a
-> SAMBU....

no a co ze je klasika? aj nfs vie fungovat nad tcp a dokonca nfs je
bezstavovy protokol, FTP stavovy takze by sa s nim dali robit ovela krajsie
veci...

 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 Chernobyl was an Windows 95 beta test site.

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.