[linux] OT: hw haluze s linuxom

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Neděle Únor 4 12:29:47 CET 2001

Pouzivas Madrake 7.2 ???
Ak ano, tak chyba moze byt aj niekde inde. Mne mrzne pocitac (resp.
aspon klavesnica neodpoveda a niekedy ani mys) tiez, hoci pred tym (na
Redhat 6.2) vsetko islo OK. (napr. ak necham pocitac len tak na dve
hodiny urcite pomoze len power - po stlaceny resetu mi bios nenajde
klavesnicu a nepusti ma dalej) Raz sa mi tokonca stalo pri strate
pocitaca. Pri starte som nieco potreboval spravit a tak som no nechal
len tak, kde som prisiel naspat fungovala len mys a jasom videl len
prihlasovaciu konzolu na ktoru som sa vsak nemohol prihlasit :-(.
Zniektorych reakcii na bugreporty vyplyva, ze viaceri ludia maju
zvlastny dojem z toho, ako Madrake vykompiloval niektore veci. Bojim sa,
ze ak to pojde dalej (vid RH7.0) jedina poriadna distribucia bude ta,
ktoru si spravis (skompilujes) doma :-(.

Zdeno