[linux] Sendmail

Ivan "Ico" Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Středa Únor 7 12:44:37 CET 2001

Cau.
Mas 2 moznosti:

1.
$ mail -s "Toto je subjekt" kto na kde
...normalny text mailu
.

2.
$ mail kto na kde
Subject: Toto je subjekt

...normalny text mailu
.

Vyber si, co sa ti viac paci.

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.