[linux] server spadol, kde hladat pricinu?

Čtvrtek Únor 8 09:35:09 CET 2001

-> > Ze sa tak sproste pytam, ale ako to mam urobit, aby mi syslog
-> > zapisoval logy AJ na disk, AJ na niektoru konzolu? Pozeram
-> > si "man syslog.conf", ale ja tomu rozumiem tak, ze tam moze
-> > byt len jeden "action field", cize bud do suboru, alebo na
-> > konzolu...
->
-> no, este je moznost posielat logy na inu masinu, co je IMHO este rozumnejsie.

Aoo ale niektore pady jadra mozu zamedzit aj tomu. napriklad ked neslo
odpovedat na ping, pochybujem ze by sli von logy. Ale zase je fakt ze to je
pomerne dobra ochrana proti strate logov pri vypadku disku. Odporucal by som
potom vsak pouzit syslog-ng a logovanie cez TCP, nie UDP.

 If Barbie is so popular, why do you have to buy her friends?

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.