[linux] server spadol, kde hladat pricinu?

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Čtvrtek Únor 8 10:15:53 CET 2001

Ahoj,

> ??? Tak toto ma teda nenapadlo. A v man nie je ani zmienka
> o tom, ze by som na spracovanie tej istej udalosti mohol
> mat v syslog.conf DVA riadky...

no, ani sa nepisalo, ze moze byt najviac jeden :).

> Nuz ved hej, ved som sa na to aj pytal, ale zatial nemam
> ziadne skusenosti. A ktosi odpisal, ze na server zatial
> radsej nedavat. A nikde som nezistil, ci sa reiserfs da
> hodit aj na md*...

nie, md ti to zarucene zyebabre (teda v 2.4.1, v dalsich prepatchoch
je to fixnute). A ak je to RedHat 7.0, tak pozor, maju blbe gcc.

> Zatial som o nicom takom nepocul, a server bol "up" asi pol roka.
> Zeby az po takej dlhej dobe, a vlastne v noci, ked skoro nic
> nebezi a squid je z velkej casti odswapovany (najvacsi zrut)
> doslo k preplneniu pamate?

no, mne sa to tiez stavalo v noci a po dlhej dobe. Upgrade kernelu
pomohol.

ah, sefa treba poslat do /dev/null :).

     Juraj.