[linux] presmerovanie triedenej posty

Čtvrtek Únor 8 11:53:40 CET 2001

-> Ahojte,
->
-> Vedeli by ste mi poradit, ci sa da presmerovat e-mail (ci uz cez
-> .forward, alebo cez procmail, alebo inak) z mojho konta na ine, ale tak,
-> aby boli presmerovanie iba tie maily, kore mi idu do Inboxu.
->
-> Teda tie maily, ktore mi presmeruje .procmail do roznych foldrov nechcem
-> presmerovat, ale tie ktore idu do INBOXu ano, pricom chcem aby maily v
-> INBOXe aj ostali a aj sa presmerovali na ine konto.

no, na koniec procmailu si daj jednak mailbox jednak na to ine konto.

 Spam = (S)tupid (P)eople's (A)dvertising (M)ethod

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.