[linux] Upgradnut ??

Onofer Dusan onofer na phf.euke.sk
Čtvrtek Únor 8 22:08:33 CET 2001

On Thu, 8 Feb 2001, 9formanko na gmet.sk wrote:

> vlastnim jadro 2.2.12-20(rh6.1), jakzto nesledujem vobec bugtraqy a atd.,
Myslim, ze do 2.2.14 (vratane) bola chyba s capabilities, upgradnut.

> neviem ci je velmi nutne nainstallovat nove alebo to ponechat jak je.
Takze
> ? Ta ista otazka by sa mohla tykat aj glibc/gcc[ :( nefim jaka verzia, lebo
Glibc z rh6.1 tiez ma/malo chyby.

> nemam ku kompu teraz pristup,mozno niekto vie, aka bola v rh6.1... ]
> dik za odpoved
Doporucujem ti www.redhat.com/errata a ftp.redhat.com alebo nejaky
mirror. Ak je ten pocitac pripojeny k sieti, ma spusteny bind<8.2.3,
popripade stare wu-ftpd, tak by som dost silne uvazoval aj o
preinstalovani.

Dusan