[linux] server spadol, kde hladat pricinu?

Pátek Únor 9 09:21:38 CET 2001

-> Dnes som okamzite vyupgradoval bind na verziu 8.2.3-1, ta by
-> uz mala byt OK. Lenze mam problem: named mi pri starte nenabieha.
-> Neviem, cim to je. Uzivatela "bind" som vytvoril, to by malo byt OK.
-> Ale cudne je, ze ked server nabehne, potom mozem named normalne
-> nastartovat "/etc/rc.d/init.d/named start", a aj mi spravne
-> nabehne, pod uzivatelom "bind". Ale preco ten isty startovaci
-> skript nefunguje automaticky pri bootovani?

-> Netreba nahodou S10named posunut az za S15inet? Alebo co je teda
-> vlastne problem, preco mi pri bootovani named nenabehne, a po
-> nabootovani ho tym istym skriptom uz nahodim?

zrejme ano, s cislami sa neda len tak hrat, ked nabieha named aspon siet by
nastavena byt mala...

 M$ Win's are shit, do not use it !

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.