[linux] OT: Andrea Arcangeli (Was: error mesidze...)

Pátek Únor 9 10:44:56 CET 2001

-> > > Ja skor mam pocit, ze je to Andrea Arcangeli, t.j. ona.
-> >
-> > Andrea je normálne talianske mu3ské meno, t.j. je to ON :-)
->
-> Ano, vid Andrea Rizzi (developer KDE), ktoremu som sice muznost
-> nekontroloval, ale hlas mal dost hruby a aj chlpy na tvari mu
-> rastli :).

A co taky Andrea Bocelli, slepy spevak ktory sa preslavil hitom
Con te partiro (Time to say goodbye) ?

nevyzeral ako zena :)
 The 3 biggets disasters: Hiroshima 45, Tschernobyl 86, Windows 95

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.