[linux] presmerovanie triedenej posty

Pátek Únor 9 12:31:24 CET 2001

-> To: "Matus \"fantomas\" Uhlar" <uhlar na fantomas.sk>
-> cc: linux na rak.isternet.sk

pocuj posli to mne alebo do klubu nie oboje

-> > no, na koniec procmailu si daj jednak mailbox jednak na to ine konto.
->
-> Diki za radu, no este by som Ta chcel poprosit,ci mi  mozes napisat,
-> ako ma vyzarat syntax tych dvoch riadkov. Neviem sa totiz dostat k
-> nejakemu helpu k .procmail.

:0
$DEFAULT
druhy na mailbox

...na koniec

 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 10 GOTO 10 : REM (C) Bill Gates 1998, All Rights Reserved!

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.