OT:Re: [linux] ISDN na 486ke pod LINUXom

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Sobota Únor 10 15:36:27 CET 2001

Ahoj,

> 	Ano. ISDN modem ISA 1500 s DPH. Aktivacia 1230 s DPH, mesacny
> pausal je 738 s DPH. Za to Ti zavedu 3 ISDN linky. Ma to ale jeden hacik,
> ked chces pouzivat analogovy telefon (ISDN je za cca 8 000). Potrebujes
> terminalovy adapter, ktory Ti umozni vyuzivat Tvoje stare analogove
> zariadenia. Ja som nasiel najlacnejsi za 2500 s DPH ELINK 202 Sk. Musel
> so ho ist kupovat do Trnavy, kde som zobral asi posledne 2 kusy. V
> Bratislave ich nemaju nikde.
> 	BTW ako to myslis ze pausal 600,-Sk/mesiac? Este existuju impulzy
> ;-))). Nieco podrobnosti sa da najst na http://www.euroisdn.sk.

jasne, ale impulzy nie su az take drahe. Ten adapter stoji teda 2500,-Sk s DPH alebo
202,-Sk? Kazdopadne je to jedno, pretoze u nas sa aj tak pouzivaju hlavne mobilne
telefony, takze analogove telefony stare pouzivat velmi ani netreba.

    Jruaj.