[linux] mandrake 7.2 nestabilny ?

Andrej Macko andy na hq.alert.sk
Neděle Únor 11 22:52:33 CET 2001

Mne to kapalo skor vtedy, ak si das custom/expert install a vyberas si
baliky a nieco tam zabudnes dat installnut /napr. rpm z kde & etc./ A
kapalo to dost brutalne, hlavne ked nieco nemas installnute a je tam
v menu na to link. Velmi podobne ako ked tuhnu gatesove okna. Tri tlacitka
nepomahaju, uz iba jedno...

Mna by skor zaujimalo, ako donutit mdk7.2 v textovej instalacii, aby ti
okrem `packege group selection` ponukol aj vyber jednotlivych balikov. V
grafickej to ide, ale ked mas slabsie zelezo /grafika/ tak tam som sa k
tomu nevedel dopracovat roznymi kombinaciami instalacie. RH 6.2 to
umoznuje, predpokladam, ze aj 7.0, to som neskusal. Starsie verzie mdk
/6.0. 6.1/ to este robili /install vyzeral ako v rh/.

Andrej