[linux] OT: javascript

mizu na nextra.sk mizu na nextra.sk
Pondělí Únor 12 01:01:39 CET 2001

Nazdar.

 Sorry za offtopic, ale nemozem sa pohnut s jednym prikazom v javascripte.
Ak je tu nejaky JavascriptGuru nach sa mi prosim ozve :)

Chcem zavriet v okne rodicovske okno, ktore ho vytvotilo.

malo by to byt nejak:

  Rodic=window.parent;  //napichnem sa na rodica ...
  Rodic.close; //Toto by uz teda malo zatvorit okno

Ale nefunguje to !

Next problem:
Existuje sposob ako predat otvorenemu oknu nejake dalsie parametre ,
Aby som ich mohol pouzit v dalsej stranke v scripte ?

Pokusal som sa o nieco taketo:

  newWindow=window.open(...
  newWindow.document.cookie="Moj parameter";

ale tiez neuspesne.

A na zaver:

  Ako je to s pamatovym priestorom ?
Dajme tomu ze si vytvorim nejaky objekt window v nejakom www dokumente.
Teraz v inom dokumente si vytvorim ten isty objekt s tymi istymi vlastnostami.
Mam pocit ze ked to spravim, tak vyhlasi "nedefinovanu chybu".

Dakujem za radu.

					MIzu

--
/*