[linux] Dvojbodka v nazve suboru

Ivan "Ico" Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Únor 12 08:39:17 CET 2001

Cau.
Mam taky dojem, ze jediny znak (teda zo zobrazitelnych ASCII (>=32)),
ktory nemozes pouzit v nazve suboru, je '/'.

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.