[linux] clustering ???

Rasto Fuko fuko135 na pobox.sk
Pondělí Únor 12 11:36:32 CET 2001

> [...]
> -> > -> > -> > jeho prevadzku na dva stroje, tzn. aby sa navonok choval ako
> -> > -> > -> > jeden, ale v skutocnosti by to boli dva mirorovane, identicke
> -> > -> > -> > sendmaily. Predstavujem si to takto:
> -> > -> > -> >
> -> > -> > -> >        sendmail1 (PC1)
> -> > -> > -> >           |      \
> -> > -> > -> >  miroring |       virtual sendmail(PC2 nejaka 486???)
> -> > -> > -> >           |      /
> -> > -> > -> >         sendmail3 (PC3)
>
> Okej takze ostalo toto:
>
> -> > Otazka je skor ta, co maju s postou robit sendmail1 a sendmail3 a co s
No myslim, ze sendmail1,sendmail2 by posielali postu von a sendmail3 to by asi nebol ani sendmail, iba by rozdeloval prijimanu postu medzi PC1 a PC3. Proste chcem, aby slabsie PC1+PC3 navonok vystupovali ako vykonny PC2 ak je to mozne nielen ohladom sendmailu ale komplet server

> to su vsetko posty smerujuce od vas alebo ku vam?
> robis u providera ktory ma vela zakaznikov? alebo mate vela mailing listov?

Vela zakaznikov

> -> Takze chcel som nejake do buducnosti univerzal. riesenie nielen pre
> -> sendmail
>
> no, znie to zaujimavo, skus poslat viac infos. Je mi jasne ze vykon jedneho
> mailera aj vykon jedneho stroja nemoze rast do nekonecna, v kazdom pripade
> je to tiez moznost ako pomoct problemu.

P. S. V. P. U.
http://www.pobox.sk/