[linux] Uctovnictvo a sklad

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Pondělí Únor 12 13:10:37 CET 2001

Ano existuje, prevadzkujeme uctovnictvo ASEO od firmy Soflab a.s. Povodne
bezalo pod SCO Unixom, ale v spolupraci s autorom som spravil migraciu na
linux. Bezi to pod Informixom a je to napisane vo 4gl. Pokial viem, tak
toto uctovnictvo bezi vo viacerych firmach.
Je to komercny produkt s updatami a vsetkym co k tomu patri.
Pokial viem, tak pod linux existuje viac uctovnictiev, bezal tu uz o tom
jeden cas thread.

PSIkappa
psi na atlantis.sk