[linux] clustering ???

Pondělí Únor 12 14:40:23 CET 2001

-> > preco by ju mal prerozdelovat ? popisanymi sposobmi - MX na A ktore ma dva
-> > zaznamy pripadne dva MX s rovnakou preferenciou na obe masiny by vyriesili
-> > prijem postu smerom dnu. prva moznost by tiez vyriesila posielanie smerrom
-> > von od zakaznikov. Jediny problem by bol asi pop3 server resp mailboxy
-> > pouzivatelov. Ale aj to sa da vyriesit.
-> > Staci to?

-> Dik moc, ale nie je mi este jasne co sa tyka mailboxov. Museli by byt asi
-> nejak mirorovane...

yo... to je ten problem. mozno zdielat mailbox adresar nfs-kom alebo niecim
podobnym a pouzit maildir format. alebo zariait aby len jedna masina robila
samotne dorucovanie do mailboxov a na nej bezat aj popd lenze to by bol krok
naspat...
 Depression is merely anger without enthusiasm.

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.