[linux] vytvaranie obrazkov z prikazoveho riadku

Ivan "Ico" Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Únor 12 14:59:57 CET 2001

Cau
Na to sa da pouzit ImageMagick.
Neviem, ako je to s verziou z prikazoveho riadku (tusim program mogrify),
ale nieco podobne som robil v perle. Ked si stiahnes z CPANu modul
PerlMagick, tak tam je super priklad na to, co chces.
Ale musis si to urobit v perle. Spravis si skript, ktory ti kresli obrazky
podla toho, co mu zadas v prikazovom riadku.

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.