[linux] Upgradnut ??

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Únor 12 00:25:05 CET 2001

ha
pokial viem, 2.2.12 malo vazne problemy so sietou (tusim
sa to prejavovalo ked boli v tej istej sieti aj windowsy??? uz neviem)
(a neviem ci tym trpi aj redhatacke 2.2.12-20)

skus tcpdump
Ak mas postihnute jadro, zistis, ze stale zurivo vysiela na do siete nejake
pakety (sem tam nieco posle samozrejme aj dobre jadro, ale s 2.2.12 ti zacne
obrazovka rolovat tak, ze budes mat pocit ze ides v rychlovytahu :) Blizsie
o tom bugu neviem nic, ale jadro by si asi mohol upgradnut.
Skutocne to nie je nic tazke. Za skutocne stabilne sa tusim pokladaju
jadra od 2.2.14 a vyssie.

btw: uz davnejsie ma to zaujima, co mysli redhat tym cislom "20" vo
verzii jadra?

> bugtraqy a atd.,
> neviem ci je velmi nutne nainstallovat nove alebo to ponechat
> jak je. Takze
> ? Ta ista otazka by sa mohla tykat aj glibc/gcc[ :( nefim
> jaka verzia, lebo
> nemam ku kompu teraz pristup,mozno niekto vie, aka bola v rh6.1... ]

Apgrejdovat glibc aj gcc uz zase taka velka sranda nie je, takze ak ti nejde
o bezpecnost za kazdu cenu, myslim ze sa to da prezit (urcite sa da prezit
starsie gcc). Ale neviem, mozno sa mylim a v glibc boli tiez nejake vazne
chyby.

Matus

ICQ: 33936477
mailto:horvathm na decef.elf.stuba.sk